Bootcamp

Gratis proefles mogelijk!

De trainingsvormen gericht op duur-uithoudingsvermogen worden gecombineerd met functionele oefeningen ter verbetering van kracht, snelheid, explosiviteit, lenigheid en coördinatie. Alle eigenschappen die je nodig hebt voor het behoud van een hoge kwaliteit van leven.

Door soms gebruik te maken van natuurlijke hindernissen die de omgeving biedt, ontstaat er iedere keer een unieke training. Omdat de oefeningen worden aangeboden op diverse niveau’s kan iedereen ongeacht beginniveau instromen.

Low Intensity Bootcamp

Deze training is ideaal voor beginners, als je terug komt van een blessure of wanneer je nog nooit kennis gemaakt hebt met bootcamp. Tijdens de Low Intensity bootcamp trainen we met een lagere intensiteit dan de andere bootcamp trainingen. Door regelmatig spierversterkende bewegingen en conditie opbouwende oefeningen te doen stomen we je klaar voor een eventuele meer gevorderde bootcamp. Bouw je conditie en spierkracht verantwoord op, op jou eigen niveau met de Low Intensity bootcamp!

High intensity Bootcamp:

Bij een High Intensity Bootcamp draait het om een full-body work-out. Je traint je conditie, kracht, explosiviteit en snelheid, maar dan allemaal net een tandje hoger en dan met minder rustmomenten tussendoor. Herken jij jezelf in deze bikkel? Heb jij genoeg power voor deze 30 minuten durende training? Dan zien wij jou snel bij de High Intensity Bootcamp verschijnen

Tijden

Weekdag Tijd Plaats Intensiteit
Maandag 9:00-10:00 De Weere Medium
Maandag 19:30-20:30 Abbekerk Medium
Dinsdag 18:30-19:30 Abbekerk Low
Donderdag 19:45-20:45 De Weere Medium
Vrijdag 19:00-19:30 Abbekerk High